Giv mig styrka

Ända sen jag och Dafna kom hem från stan igår har min energinivå legat på noll. Om inte på minus. Det var med nöd och näppe jag orkade ta fram en matlåda och stoppa den i mikron för att få någon middag. Hela min kväll spenderades framför 7th Heaven, för det var det enda jag orkade göra.
 
Idag vaknade jag lika trött som när jag gick och lade mig igår. Jag tänker inte bli sjuk nu!!
 
Den viktigaste av dagens planer är iaf att åka ut till stallet. Det värsta med att ha bestämda dagar är att inte kunna åka ut de dagarna man verkligen vill ut eftersom det inte är "min dag", och att inte kunna stanna hemma när man verkligen inte vill åka eftersom det är just "min dag". Jag hade planerat in en långtur, men det blir nog den vanliga turen längs golfbanan om jag inte får någon plötslig energikick.
Söt-Frejsan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0