Ett sent livstecken

God kväll kamrater!
 
Jag lever! Det är med knappa marginaler, men jag lever. Det har varit full fart med förberedelser hela dagen. Vi har labbar på onsdag och torsdag, och då måste vi ha en massa uppgifter klara innan dess. Resten av min kväll (natt?) ska spenderas framför analog elektronik-uppgifter. Försöker intala mig själv att jag nog inte behöver mer än 4 timmars sömn inatt.
 
Förutom att plugga skallen av mig har jag även säkrat min överlevnad några dagar till. I'm awesome!
 
Nej, tillbaka till analogen så jag kanske kan få 6 timmars sömn iaf. Imorgon väntar en heldag med föreläsningar och övningar mellan 8-17. I don't say "why me?", I say "try me!". 
 
 
...och med de visdomsorden säger jag godnatt till er vanligt dödliga. Analog elektronik - here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0