Dum, dummare, Sandra

Goder afton mina kära einsteins!
 
Ingen som har lust att skriva en tenta i biokemi i mitt namn imorgon? Någon? Inte? Kom igen, det blir roligt!
 
Jag har pluggat hela dagen men inte lärt mig ett skit. Hur det har gått till har jag ingen aning om, men jag känner mig ganska körd... Om det nu inte, mot all förmodan, skulle komma enbart 1 X 2 - frågor eller "vilket näringsämne är aminosyror slutprodukten av?"-frågor. Det kan jag. Det är proteiner. Duktig idiot.
 
Hursomhelst, nu ska jag skriva ihop en kortkortkort sammanfattning av det viktigaste så jag kan plugga på bussen imorgon. Väckaren ställs på 5 så jag har mer tid på mig. Pluggeffektiviteten ökar ju närmare tentan man kommer. Det måste ligga någon typ av gravitationskraft bakom det. Lär jag mig ingenting då heller har jag iaf med mig lite choklad att sitta och tröstäta samtidigt som jag tittar på alla framtida forskare och annat smart folk som dansar sig igenom tentan medan jag fortfarande är på fråga 1. "Namn? Vad är det för jävla fråga?" Det är inte lätt att vara dum.
 
Håll tummarna för mig imorgon, gott folk! Om inte för att jag ska klara tentan, så för att chokladen ska vara god :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0