Midsommarveckan

Nu har jag bara ett pass kvar innan en av årets mest fullspäckade veckor inom matvaruhandeln är över för min del. Herrejesus vad mycket folk det har varit! Hela Bjästas befolkning lär få äta sill och färskpotatis tills det rinner ut ur öronen i helgen!
 
Innan jobbet är det Berta som gäller. Vi åkte till Näske och hoppade igår, så jag hade tänkt att hon skulle få komma ut och röra på sig lite lugnt idag så hon inte stelnar ihop. Det är nog inte bara jag som har träningsvärk från hoppningen... Vi byggde ihop en liten bana på 80-85cm som vi hoppade några gånger. Tekniken kanske inte är så mycket att hurra för, men över kom vi. Bara vi får komma igång lite med hoppningen blir det nog bättre.
Nej - regnkläder på och ut och motionera fröken B! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0