Lördag

Det blev en låång promenad i förrgår. Vi knatade på i hela 1,2 mil... Jag tror att hon hade lite träningvärk i början men att den släppte efter ett tag med tanke på skillnaden i steglängden. Jag tror att promenader är nyttiga för Berta. Inte bara för att hon får röra på sig utan någonting som stör på ryggen, utan även för miljöträningens skull. 
Senare på kvällen tog jag, Magnus och Maria med oss Berta och Tiffy till Hinnsjön för ett kvällsdopp. Tiffy, som aldrig badat någon gång, simmade runt som en säl och blåste vatten ur näsborrarna, haha!
Igår blev det vila för Röda Faran då hon trampat av sig en sko, men idag kör vi igen! Jag ska sätta mig ner och skriva ihop en träningsplanering inför den kommande veckan så vi får ut så mycket som möjligt av de dagarna som är kvar innan Nordmaling. Det lutar mot konditionsträning i skogen idag, så det är bara att hålla i sig efter de två senaste vilodagarna. Jag har en känsla av att den röda damen kommer att vara på hugget... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0