Kom och köp!

God morgon! 
 
Äntligen hemma i Bjästa igen! Det är snabba vändningar här tycker jag, kom hem vid 16 igår och slängde in all packning på mitt rum. Sedan blev det middag och sen var klockan 22. Spännande. Idag börjas dagen på ICA. Ska öppna butiken efter att inte ha jobbat på ett halvår. Även det kan bli spännande. Tur jag har Magnus till hjälp!
Efter jobbet skyndar jag mig hem, byter kläder och åker till *trumvirvel* ...BERTA! Nu är hennes sommarlov slut och vi ska börja träna inför tävlingarna. Jäklar vad vi ska träna och jäklar vad vi ska bli farliga på banan!
Men det är i eftermiddag det. Först ska jag se till att bjästaborna får mat. Kom och köp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0