Packat och klart

Sådärja, nu tror jag att allting är packat och klart inför morgondagens tävling i Njurunda! Jag blir alltid så nojjig när vi ska iväg, och går igenom packningen om och om och om igen tills jag är helt yr och måste kolla om jag packat nånting överhuvudtaget... Men det ska nog gå bra, huvudsaken jag får med mig sadel, träns och Berta klarar vi oss nog :) Vi har startnummer 5 i 90:n och nr 1 i 1m. Jag är inte jättenöjd över att behöva starta först i andra klassen, men som tur är har vi ganska många ekipage efter oss i första klassen, så jag har lite tid på mig att plugga banskissen innan framhoppningen och bangången. När vi väl är på plats kommer jag förmodligen inte att bry mig om såna petitesser som startnummer.
 
Nu drar jag snart iväg till ICA och avverkar ett pass. Hela dagen har jag varit inställd på att börja jobba 15, sen kom jag hem och insåg att jag inte börjar förrän 16. Känns lite drygt bara att sitta på ICA till 22.15 då jag ska upp 4.30 imorgon... Hoppas att kunderna är snälla med mig ikväll :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0