Trött_tjej_92

Hela gårdagen var som en enda lång föreläsning. Totalt 6 timmar satt vi och lyssnade på en föreläsare som sa och skrev fel, fick utbrott pga "dumma frågor" och var allmänt virrig. När jag kom hem var jag så trött att jag höll på att bryta ihop. Gick och lade mig tidigt och vaknade för en halvtimme sedan, 12 timmars sömn senare. 
 
Min eftermiddag ska spenderas på skolan, och därefter blir det en sväng till Freja i kylan. Vi får se om det blir någon ridning, det är -15 här (skratta inte åt mig, stockholmsgrader är mycket kallare än norrlandsgrader!) och det är alltid 10-15 grader kallare i stallet. Den som lever får se, först ska jag ta mig igenom eftermiddagens ellära... Det kan ju vara livshotande bara det ;) Ha en bra dag allihopa, så ska jag försöka se till att min går att överleva :)

Kommentarer
Postat av: sanna

haha, kan trösta dig med -9 är = med blåst -20 ute på solänget ;/
ha de bra!!=)

Svar: Ja usch, Solänget är en riktig kallhåla... :( Tack detsamma och trevlig helg! :)
Sandra Damgren

2013-01-24 @ 18:17:01
URL: http://www.rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0