Nyårsafton

Årets (eller ja, förra årets...) sista kväll spenderades hemma hos Philip i Hemling. Det är så tråkigt att man ses så sällan nu när alla bor på olika ställen. Fast egentligen är det ju bara jag som gör det, de andra bor i Umeå. Men för mig känns det så. Nu släpper vi det.
 
Mamma hade gjort en glasstårta till efterrätt, men eftersom jag inte skulle äta middag hemma fick jag den vid lunch istället. Pappa fick nöja sig med ägg. Hehehe...
 
Efter middagen började vi spela spelet förfest, där man fick uppdrag/frågor att besvara. Det gick lugnt till i början...
...men sen när någon fick uppdraget att sminka den som satt visst antal steg till höger började det spåra lite... Vi hade lite svårt att ta Alex seriöst efter det :)
När vi spelat klart och firat in det nya året ville Daniel fläta våra hår. Tror inte någon kom undan, haha!
Så här blev resultatet i mitt hår! Riktigt imponerad faktiskt :))
Eftersom jag jobbade idag var jag tvungen att åka hem vid 2. Fick värsta ångesten i bilen på väg hem när jag insåg att det kanske är ett halvår innan vi ses igen :( Just nu hatar jag att bo i Stockholm! Men vi har alltid så himla roligt när vi väl ses, så det får väl kompensera upp det lite, I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0