Måndag

God morgon/god mitt på dagen alla fans!
 
Efter att inte ha tränat på två dagar (räknar inte ridningen igår då den inte gav så mycket), var jag jättetaggad på att pumpa lite muskler idag. Tror ni inte att jag vaknade med så ont i halsen att jag knappt kan svälja? Typiskt! Vi tjejer på skolan har fått en gratisvecka på ett gym i stan den här veckan, så vi tänkte passa på när vi har chansen. Jag får dricka mycket te så det går över snabbt och jag kanske kan vara med ändå.
 
Annars händer det inte så mycket här nere i Brandbergen. Ska fortsätta med den älskade elläran hade jag tänkt. Tur att pappa är elektriker, hans mobil lär gå varm idag, hehehe...
Tur att jag har en o-skev tumme i alla fall... Det ser ut som att jag håller i en grillkorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0