I feel good

Idag var en bra dag! Började i Näske där jag höll en träning för Åsa och Lime. Det är galet hur stor skillnad det är på Lime efter bara två träningar! (Höll en förra veckan också.) Nog för att jag inte är expert, men lite erfarenheter har jag ju så det är kul att kunna dela med sig av dem och dessutom få Åsa att tänka outside the box. Det ger mycket att bara ändra tankesätt.
 
Efter träningen åkte jag ut och red Berta. Jag hittar nya knappar och lär mig eftersom hur hon ska ridas så det går bättre och bättre för varje gång. Så himla roligt! Fokuserade mycket på galoppen idag och hon jobbade på i en hyfsad form större delen av passet. Hon måste ha en bra grundkondition då igångsättningen gått så snabbt! Bra mycket bättre grundkondition än mig iaf, mina ben var som spaghetti efter all galoppträning... What doesn't kill you makes you stronger :)
 
Ikväll har jag en dejt med den linjära algebran. Vi får se om jag tycker dagen varit lika bra efter det. Förmodligen inte. 
Vad är det däääär? Går det att ääääta? /Berta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0