Äntligen hemma!

Jag misstänkte att det inte skulle bli någon dressyrträning idag heller. Med -5 grader och strålande sol kändes det nästan värt ett dödsstraff att rida inomhus. Det blev en sväng längs golfbanan igen, och underlaget var så bra så vi kunde dra iväg i ett och annat galopprace. Life is good!
 
Efter stallet åkte jag in till stan för att... möta upp Dafna! Hon har en arbetsintervju imorgon, och om den går bra flyttar hon ner hit och bor hos mig. Jag hoppas verkligen att det går bra, det vore skitbra att dels kunna dela på hyran och dels såklart kunna umgås mer än om hon bor uppe i Övik :) Så vi håller tummarna!
Dafna tyckte livet kändes himla jobbigt när hon insåg att hon skulle behöva släpa väskan uppför hela den låååånga trappan, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0