2 cool 4 school

Idag började skolan. För alla utom mig. Efter mitt möte med den omtalade väggen i höstas bestämde jag mig för att bara läsa en kurs den här perioden för att få det lite lugnare och komma tillbaka på banan igen. Istället tänkte jag ta tag i saker jag ligger efter i och ha nånting som jag tror kallas... fritid?
 
Jag satt och kollade igenom mitt schema igår och insåg att jag bara kommer behöva gå till skolan 2-3 dagar/vecka nu i början. Kom på mig själv med att tänka "Men...vad ska jag göra då? INGENTING?!". Jag tror att jag blivit skadad... :)
 
Nu ska jag ta tag i allt som ligger på golvet... Har inte packat upp än trots Misses nattliga protester. Därefter blir det matte resten av dagen. Idag ska jag lära mig allt om matrisekvationer, skalärprodukter och annat trevligt! Det ska bli så rooooligt!
...Eller inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0