Produktivitet

Gick hemifrån 07.40 imorse och kom hem igen 18.30. Idag har jag fått en himla massa plugg bortgjort! Dels en labb som skulle grejas lite med och skickas in, ett labprov man var tvungen att få all rätt på och dessutom en hel del uppgifter i boken. Trots att det känns drygt när man sitter där är det himla skönt att få komma hem efteråt och känna att man faktiskt åstadkommit någonting. INTE NOG MED DET, när jag kom hem röjde jag ur hela hallgarderoben och omorganiserade sovrumsgarderoberna så att allt fick plats. Dafna måste ju ha nånstans att lägga sina kläder också :) Därefter tvättade jag alla smutsiga hästgrejer och avslutade med att smörja upp alla skor som kan smörjas. Jag slog nog i huvudet hårdare än jag trodde i onsdags... ;)
 
Nu ska jag sätta mig och organisera upp mina kommande veckor innan jag tar fram Hööks-katalogen och bestämmer mig för alla otrooooligt nödvändiga saker jag behöver, hehehe...
Fuck jantelagen, jag är bäst!
 

Kommentarer
Postat av: Bea

Jo det är synd att det inte funkade! Ne plugget är tufft! Jag tänker inte sluta rida helt, ja komma kanske ta nån lektion på ridskolan, när tid finns över. Men jag kommer inte att börja som medryttare hos någon förns i April då jag ska utomlands och bort mycket i mars. Som jag har räknat på så har jag 2 dagar i vecka som jag kan lägga på hästar. och som du vet så hade det inte räckt för Dino. Så detta är det enda vettiga beslutet. =)

Svar: Precis, jag känner själv att 2 dagar är alldeles tillräckligt om inte för mycket ibland så jag förstår dig! Jag kan tänka mig att det var ett jobbigt beslut, men det kommer säkert kännas bättre så småningom när du får fritid utöver hästarna och slipper stressa ut till stallet :)
Sandra

2013-02-02 @ 10:44:39
URL: http://beabystrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0