Fredag!

Veckans sista arbetsdag är kommen. 
//Poeten.
 
Jag har installerat mig på skolan för att skriva ihop rapporten från labben i onsdags tillsammans med tjejerna. Jag tror inte att någon av oss förstod någonting så vi kan behöva lite hjälp av varandra... Det är alltid någon som förstått nånting medan någon annan fattat nåt annat. Det ska bli skönt att få den klar iaf.
 
Efter skolan blir det lite fix i lägenheten innan det celebra besöket anländer. Ska leta fram en röd matta. Nu är ni allt nyfikna va? ;) Om jag hinner ska jag ut och springa en stund också hade jag tänkt. Får se om jag lyckas komma på någon lämplig intervallväg. Förra gången jag sprang insåg jag att jag nog hade bättre kondition än jag trodde, hade ingen träningsvärk alls dagen efter trots att rundan blev 4-5km utan stopp. Ös i någon backe blir nog kanon!
 
Det får bli kvällens problem, nu är det rapportskrivning som gäller!
 
Så här pigg var Misse på att kliva upp imorse... Lillgrisen är ju nästan mer morgontrött än matte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0