20 år UNG

Klockan 2 inatt var jag helt klar med första rapporten och hade bara slutsatsen kvar att skriva på den andra. Nöjd med min insats gick jag och lade mig och tog en välförtjänt sovmorgon (har inga föreläsningar idag). När jag vaknade klev jag upp och åt frukost i lugn och ro medan jag tittade runt på facebook och läste bloggar. Solen sken och det var 10 plusgrader på balkongen, så jag snörade på mig träningsskorna för att gå ut och träna intervaller. Blev så glad över att äntligen få springa på asfalt i stort sett hela vägen!
 
Sedan gick jag hem igen, och möttes av det här:
"Hej Sandra, det börjar bli dags att tänka på pensionen." 
Jävla skitdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0