Torsdag

God morgon!
 
Idag är en sån där bra dag. Det bestämde jag mig för när jag klev upp imorse. Och har jag bestämt mig för något blir det ofta så. Det gäller att göra vad man kan med det man har :) Har min första och enda föreläsning 13, och fram till dess ska jag jobba undan så mycket som möjligt så jag slipper tänka på det i stallet ikväll. Igår var jag jättestressad över allt som ska göras, men idag känner jag mig så himla lugn? Min hjärna är ett mysterium.
Ikväll står som sagt Freja på schemat! Är lite sugen på dressyrträning, men vet av erfarenhet att jag aldrig kan hålla mig till mina planer. Det har sin lilla charm det också. Jag och Freja har inget speciellt mål vi tränar mot, utan kan göra det som känns roligast för dagen oavsett om vi behöver träna på det eller inte.
 
Nu ska jag ta tag i mig själv och börja beta av saker på min to do-lista! Gör er dag så bra ni bara kan! Och tacka mig sedan när ni inser att inställningen är allt. Jag känner att jag för fram så himla mycket kunskap hela tiden. Vilken tur för er att jag finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0