Pick a Bale of Cotton

Hallå i stugorna!
 
Här sitter jag och äter fruktcocktail medan jag sitter och funderar på om jag eventuellt ska börja plugga snart. Vi har en labb med tillhörande förberedelseuppgifter och redovisning av en massa tal på fredag. Brutala jäkla vecka. Ni vet hur det kan kännas som att man har bomull i huvudet när man har feber? Den känslan börjar bli kronisk för mig, är inne på andra veckan nu... :) Tur för mig att jag är en riktig tjurskalle, jag ska nog allt plöja mig igenom det här också. Tänk, om 2,5 vecka åker jag och Misse hem till lilla Bjästa! Det är snart 4 månader sen vi åkte ner till Stockholm. Vad hände? 
 
Nu ska jag ta tag i pluggandet igen. Tiden går fortare när man är sysselsatt. Nu är det ju inte så mycket kvar av kvällen, så jag får helt enkelt ta och önska er en god natt istället. God natt!♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

kämpa på, snart är det slut ;)

Svar: :)
Sandra

2013-12-04 @ 23:54:42
URL: http://www.rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0