På nya äventyr

God morgon!
 
Idag ska jag iväg på äventyr igen! Heela vägen till Älvsjö. Maria (Bertas ägare) och Alice ska på den stora hundutställningen och mässan där idag och undrade om jag ville följa med. Jag har ingen som helst koll på hur rastypiska hundar ska se ut och vilka drag som är bra eller dåliga, så det är tur att jag har med mig en hunduppfödare som kan sin sak! Annars hade jag stått där som ett ännu större fån än jag redan är :) Oavsett om jag fattar vad som händer eller inte, ska det bli roligt att träffa Maria och lilla Alice igen. Mooooot Älvsjöööööö!
Vizzla, Indra, Chili och Ila, Kennel Northlines hundar som snällt fick stå ut med att jag sprang runt på gården var och varannan dag hela sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0