JullovsfirarN

Nä men god eftermiddag mina små rumpnissar! *Rumpnissar?! Vi?! Voffö då då?*
 
Efter en massa ordbajsande och diagramritande har jag nu officiellt tagit jullov. Ville bara klargöra det för er. Om någon mot förmodan missat den lilla detaljen. Som att ni inte skulle hållt er konstant uppdaterade om vad som händer i mitt liv hela tiden. Hehehe-he-he... öhhh...
 
Nu ska jag göra ett ryck och packa ihop det sista, packa in i bilen, fylla olja och spolarvätska, samt kolla om spolarmunstyckena fungerar som de ska (nej pappa, jag har inte glömt... *skavsår i öronen*). Japp, bilen packas redan ikväll så vi kommer iväg tidigt imorgon! Är ni sugna på 11kg kattmat vet ni var ni ska leta... Sen ska jag slänga omkull mig i soffan framför Pretty Little Liars. Ni kan kalla mig jullovsfirarN.
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

de ha du förtjänat=)
bra jobbat! =)
Njut nu av ledigheten =)

Svar: Tack Sanna, det ska jag göra! :))
Sandra

2013-12-20 @ 17:37:49
URL: http://www.rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0