I'm done

Redovisningen är klar! Och den gick bra! Jag fick redovisa en uppgift som bara jag och en till i klassen lyckats lösa, så läraren var nöjd utan en massa följdfrågor. I och med det är jag helt klar med redovisningsdelen i den här kursen, så medan mina kära klasskompisar sitter och svettas under nästa redovisningstillfälle kommer jag att sitta och svettas på en strand i Florida istället, med gott samvete. Det här var även den sista större grejen vi hade den här terminen, förutom tentan nästa fredag. Jullovet känns inom räckhåll nu faktiskt :)
 
Nu ska jag slänga i mig mina lite för kryddstarka nudlar och gasa ut till stallet! Efter en sån här dag känns det helt okej att få stå i sina egna tankar och mocka hästskit en stund. Vi hästmänniskor är speciella :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0