Dagen efter kvällen före

Åh, hej... Jag vaknade nyss. Pigg som en lärka :) När sov jag så här länge senast?! Hursomhelst hade vi skitkul igår! Långt ifrån alla var stureplanssnobbar, så det var en helt okej blandning av folk. Jag lyckades lura en stackars norrman att jag var känd. Han trodde inte på mig först, så jag sa "du kan ju prova att googla mitt namn...". Det var vad som krävdes för att få honom helt övertygad. "Men du ÄR ju en kändis...!" Så himla kul kille :)
 
Det är en hyfsad skillnad på att gå ut i Stockholm och att gå ut i Övik iaf... Jag och Amanda kom fram till krogen vid 1.30, och då var det ganska folktomt. Det var för tidigt för stockholmarna. Däremot rasade det in folk när vi gick därifrån, vid 3.30... Vid den tiden hittar man bara öviksfolk på Max, och all krogpersonal har gått hem och lagt sig för längesen. Men jag klagar inte :)
 
Nu ska jag få i mig nåt att äta och titta på julkalendern innan jag drar igång med tentapluggandet! Det känns som en himla bra sysselsättning idag.
Jag: Titta vad fiiiiiint!
Amanda: Ja, faktiskt.
Jag: VÄNTA, JAG SKA TA KORT!!!!!!!!!
Åka tunnelbana, trallalala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0