Schtöckhölm

Såna här dagar skulle man haft fler av. Det är väldigt sällan jag kan gå runt på stan, stanna upp och verkligen titta mig omkring. Stockholm är en fin stad, men vi som bor här har aldrig tid att njuta av den. Det är synd.
 
En av dagens höjdpunkter var ändå när tre killar från Kalifornien helt random stannade mig bara för att prata. Vi diskuterade allt från skönhetsoperationer till leenden till otrohet. På engelska... Jag som knappt pratat någon engelska alls på två år hade kanske inte så mycket att komma med, men de var så himla jordnära och härliga! Mer spontanitet till folket säger jag bara! :)  
 
Eftersom mitt internet inte vill samarbeta med mig just nu lägger jag upp bilderna imorgon istället. Då har ni nåt att se fram emot, right?! Nu ska jag sluta lata mig och ta tag i träningen en stund så jag kan gotta ner mig framför en film med gott samvete sen. Kärlek till livet just nu alltså...♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0