Rastlösheten är total

Jag håller på att bli galen. Eller ja... mer galen. Jag kan inte sitta still. Jag vill springa eller cykla eller träna eller städa eller handla eller packa upp eller vad som helst som innebär att man rör på sig. MEN eftersom jag fortfarande är sjuk och måste bli frisk så snabbt som möjligt inför en grej i september (herrejösses vad jag är hemlighetsfull, höhöhö), måste jag hålla mig inomhus och ta det lugnt. Istället ska jag sitta rakt upp och ner och plugga på saker jag egentligen redan kan men ska komplettera. Jag menar, om jag redan kan det som togs upp på föreläsningarna men inte lyckades med den delen av tentan - vad ska jag då plugga på?
 
 Nu vill jag att morgondagen ska komma snabbt så jag kan skriva den satans kompletteringen och bli av med den!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig inte skoj att bli sjuk känner jag med håller på trilla dit ha huvudvärk å allmänt trött... :(

Svar: Tack! Nej huga, och det brukar ju ta tid att bli av med det den här tiden på året också :( Krya på dig du också!!
Sandra

2013-08-14 @ 18:37:20
URL: http://lillbumsan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0