DressyrFrejsan

Kom precis hem från stallet och Freja. Det blev som sagt dressyrträning på ridplan, och hon var inte det minsta stel! Jag vet inte om det är att de andra som ridit henne i sommar faktiskt har tränat dressyr med henne, eller om det är min ridning som är skillnaden. Jag tror att jag har utvecklats mer den här sommaren än vad jag gjort totalt under de senaste 3 åren... Roligt var det iaf, och Frejsan var piggelin! 
Jag vet inte om jag och min inside informationer (?) är riktigt eniga om vad som är välmusklad och inte. Det kan ju kanske bero på att jag ridit tävlingshäst hela sommaren, men titta på bullen som sticker ut nedanför manken? Jaja, nu är vi igång och kan ge oss ut och galoppintervalla!
Så här ser det ut när man går tillbaka mot stallet efter att ha varit till hagen. Mysfaktor på allén och herrgården :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0