Work hard, play hard

Klockan är 19.30 och jag kom nyss hem från skolan. Det här med mjukstarter verkar inte vara KTHs grej... Vi blev iaf klar med labbrapporten som skulle in idag. 16 sidor blev den. Imorgon är nästa labb med tillhörande rapport. Och dagen efter det en labb till. Skjut mig :)
 
Nu sitter jag och äter min flashiga havregrynsgröt. Efter att ha ätit riktig mat i en vecka nu känns den inte riktigt lika awesome längre. Men vad gör man inte när man är för lat för att laga mat... "Ät och tig, onge!", som mamma skulle sagt.
 
Äh, så illa är det inte. Nu ska jag äta upp min gröt och göra klart förberedelseuppgifterna till labben imorgon så jag kan börja beta av allt som ska göras den här veckan. Det kommer kännas så skönt till helgen när jag gjort allt som skulle göras, och jag dessutom är en vecka närmare sommaren. (Yes, nedräkningen har börjat.) (Vaddå framförhållning?)
The girl with the golden PIColino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0