Träningsdags!

Har haft en datorledig helg i helgen. Det har varit så himla skönt då nästan allt skolarbete är uppbyggt kring datorerna. Man sitter verkligen och knappar hela tiden! Så datorn har varit nedpackad och jag har tagit tillfället i akt att andas lite norrlandsluft. Härliga helg!
 
Idag lastar vi Berta och åker till ridhuset för att hoppa. Jag har inte hoppat på evigheter (förutom barbackahoppningen med Freja i höstas, när vi seglade över den otroliga höjden av 60cm...), så det ska bli spännande att se om tanten hänger med än ;) Det ska bli roligt bara att lasta och åka iväg nånstans faktiskt. Jag kommer aldrig att bli någon renodlad skogsryttare, det är alldeles för roligt att träna!
Jag fick känslan av att Hildas gamla tävlingsträns skulle passa Berta, så jag rotade fram det och voila! Det ska bara putsas upp så är vi redo för tävlingbanorna i sommar. *UtRuStNiNg Är AlLt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0