Sommarskor och träning

Goddagens!
 
Den här sovmorgonen har jag sett fram emot under hela veckan! Och så vaknade jag 6.10... Med lite våld fick jag igen ögonlocken och kunde sova några timmar till.
 
Dagens planer är att först byta till sommardojjor på bilen och sedan åka ut till stallet. Har inte bestämt mig för vad vi ska hitta på än, antingen blir det konditionsträning längs golfbanan (vägarna i skogen har inte tinat fram riktigt än) eller så blir det dressyr på ridplanen igen. Hade tänkt vara så pass hurtig att jag ska slänga på henne sadeln i alla fall, haha.
 
Ikväll blir det plugg, plugg och åter plugg. Och kanske lite träning. Om jag är duktig med pluggandet. Har varken haft tid eller ork att träna på hela veckan så det skulle faktiskt inte suttit fel att få köra skiten ur musklerna, men vi får se. Kul att jag belönar mig själv med träning... Beach 2013 - here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0