Sista april

Bara för att vara tvärt emot alla andra tänker jag döpa mitt inlägg till Sista april istället för "Valborg". Har aldrig förstått grejen, Valborg - vad är det? Tänk vad mycket hjärnkapacitet man sparar på att bara döpa dan till sista april istället för att dra till med ännu ett högtidsnamn.
 
Herrejösses vad tiden går snabbt. Det känns som igår det var 1 mars och jag stod i vårjackan och huttrade fram "Mars är en vårmånad, att ha på mig vinterjacka under våren kommer inte på fråga." när mina klasskompisar undrade vad som gått snett i mitt huvud. 
 
 Jag hade tänkt leta upp en brasa nånstans, men jag tror jag ångrar mig. Får göra en egen brasa hemma istället. Har en del böcker jag känner för att bränna upp.
 
Hoppas ni alla får en bra sista april. Min kommer se ut så här:
1trn5C on Make A Gif, Animated Gifs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0