Roadtrip

Idag drog jag och Maria ner till Sundsvall för att gå på Hööks och Equeen. Jag kom hem med ett ledrep, ett dressyrspö, bandageunderlägg och ett par nya ridsockar. Inget flashigt, men sånt som behövs :)
 
När shoppingrundan var klar och vi kommit hem igen åkte jag till stallet och red Berta. Det gick inte att göra så mycket då ridplanen var knölig och hård och det var jättedjup snö i hagen. Jag red lite skänkelvikningar och flyttade ut och in på volten några varv innan jag gav mig. Berta verkade rätt nöjd över att få komma in i stallet och få på sig ett varmt fleecetäcke istället för att behöva vara ute i snön.
 
Imorgon rullar bilen ner mot Stockholm igen. Jag funderar på att ansöka om förlängt påsklov. Men det känns faktiskt rätt okej, det är ju bara 8-9 veckor kvar till jag åker upp till Övik igen. Då har jag tränat och blivit ett muskelknippe så jag orkar ta mig igenom tävlingsbanorna med bästaste Berta! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0