Onsdag

God mitt-på-dagen, folket!

Idag hade jag bara en föreläsning, 8-10. Egentligen var det en räknestuga efter det också, men den orkade jag inte gå på. *LiViNg On ThE eDgE*

Efter det studsade jag (jag lovar, jag gjorde det!!)(...eller kanske inte) iväg till Haninge centrum och köpte mat åt Misse. Hon får ju specialfoder som är bra för magen nu (som bara finns hos veterinären), men jag blandar ut det med det fodret hon åt innan. Blandar jag i specialfodret funkar den gamla sorten bra, så hon får fortsätta äta båda :)

Efter det for vi och hämtade en säng Dafna köpt. Stackarn har ju sovit på min lilla, skruttiga extrasäng sen hon flyttade in i januari... Nöjd blev hon iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0