Full rulle!

God morgon! 
 
Idag är det full rulle för tant Damgren! Min dag börjar med att jag åker ut till Näske och håller en träning för Åsa och Limé. Det ska bli roligt, jag tycker om att stå och bossa och säga till andra vad de ska göra. Hahaha... ;) Jag har sett någon film på dem sedan jag var hemma sist och det var jättestor skillnad, så det ska bli spännande att se hur långt de kommit.
 
Berta ska dressyrtränas idag hade jag tänkt. Riktigt seriöst med dressyrsadeln och allt. Det väntar träningsvärk för båda tanterna... Men innan dess ska jag koppla transporten till bilen och träna lastning. Inte för att hon är jobbig att lasta, men det är aldrig fel att träna en extra gång. Det finns säkert småsaker man kan förbättra och göra smidigare bara man får träna och prova. 
 
Någonstans här i mitten hade jag tänkt att försöka hinna ut till Holmen och hälsa på mormor och morfar också. Det är ironiskt att jag träffar Berta oftare än min egna släkt. Men det är så det ska vara, man ska hålla dem kort ;)
Mormor, morfar och morbror :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0