Fröken vältränad

Hallå där ute i sajberspejs!
 
Idag hade jag planerat att ge mig ut och springa. Det blev inget av det. Vet ni varför? Jag hade ont i varenda muskel i hela kroppen efter gårdagens däckbyte! Här har jag suttit och skrivit om min träning och känt mig så duktig vecka efter vecka, men när det väl kommer till kritan är jag visst inte så stark ändå... Men i höst, då ska jag sätta de jäkla däcken på plats! (hehe)
 
Nu har ju våren äntligen kommit på riktigt också! Vi har eftermiddagssol på balkongen, så när den kommit dit gick jag ut och satte mig och pluggade där istället för inomhus. Fick till och med lite färg trots att jag inte satt så länge. Det blir nog sommar i år också till slut!
Solkatten Misse! Värme är det bästa hon vet. Efter godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0