Dags att förnya sig

Dekalen på min bakruta på bilen har börjat bli sliten och har lossnat lite här och där. Därför har jag börjat fundera på att byta ut den mot någonting annat. Har inte velat ta bort den förrän jag har den nya helt klar (ser så tråkigt och tomt ut utan), så jag har gått runt och funderat på vad jag vill byta den mot. Har haft några idéer, men ingen riktigt bra, så jag frågade pappa vad han tyckte.
"Du kan ju ha din bloggadress!", fick jag till svar. Nog för att det kanske känns lite töntigt att köra runt och göra reklam för min blogg.se-blogg, men lyckas jag designa det snyggt så vore det faktiskt en kul grej! 
Ingen som har någon bättre idé eller rentav har tips på hur man kan få till en snygg logga med bloggadressen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0