Räddaren i datornöden

Eftersom min dator inte har ett fungerande nätverksuttag så gick det inte att fixa internet med den enligt bredbandsleverantören, utan de rekommenderade mig att köpa en ny dator. MEN som tur var känner Dafna en som gick i samma klass som henne i Uppsala men bor i Stockholm nu, som kunde komma hit och hjälpa till! Så han kom hit i måndags och fixade det där på en kvart. Han behövde inte ens använda nätverksuttaget. Bra att det finns kunnigt folk på supporten säger jag bara... 
Fixing the internet - like a sir. Jag och Dafna tyckte att han förtjänade nåt extra när han bad om ett glas vatten, så han fick det i ett champagneglas ;)
 
Efteråt satt alla tre och pratade om vilka kurser vi läste, så jag berättade ju om programmeringen då bland annat. Då visade det sig att han kunde det! Så jag frågade om han kunde hjälpa mig med det också, och det ställde han upp på. Vi satt i 2,5 TIMMAR! 
Så otroligt översnällt! Hoppas jag får chansen att hjälpa tillbaka nån gång x) Tack Daniel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0