Mörrnmörrn

God morgon skitungar!
 
Det var ju kul att ni uppskattade min lägenhetsfilm. Hahaha ;) Idag har jag bara en föreläsning, 13-15, så för första gången på flera veckor har jag en lugn dag. Skönt. Hade tänkt att fortsätta med programmeringen. Kul att man måste vara ledig från skolan för att hinna med skolan...
 
För att prata om nåt roligare så har Misses sår nästan läkt ihop helt! Tänkte att hon ska få ha kvar tratten till fredag iaf bara så det inte kommer dit bakterier. Sen blir det en dusch till helgen! Jag som tänkte duscha henne redan innan kastrationen men hann inte. 
 
Nä nu ska jag sparka igång dagen och bli lite produktiv tänkte jag. Ha en bra dag! Eller så bra det går. Det är ju trots allt måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0