Min eftermiddag i bilder

Satte mig ner och försökte börja med hemtentan. Det gick verkligen inte. Jag har lust att spy när jag ser programkod. Det är arrayer hit, structar dit och så bakar vi in allt i funktioner sen. Så efter att ha pratat med en klasskompis över facebook ett tag drog jag på mig träningskläderna och gick ut och gick 1,5 timme istället. Inte nog med att jag fick vädra ur all gammlukt ur hjärnan (det börjar lukta lite bränt...), jag hittade en naturpark med hur mycket fina motionsspår som helst!
 
...Och här ville min dator inte samarbeta med mig längre. Resten av bilderna kommer upp senare ikväll när jag tagit mig ett snack med n'dann Dell.

Kommentarer
Postat av: LINNPLINN

Det är så det ska vara. Problem löses med ett annat p-ord, nämligen promenad!

Svar: Promenader är bra skit!! :)
Sandra Damgren

2012-10-21 @ 22:53:48
URL: http://kufisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0