Måndag

Var ju som sagt iväg till veterinären med Misse idag igen. 3e gången på 6 dagar. Vi börjar kunna det här nu! Hursomhelst så tog de bort stygnen + dräneringsslangen och Misse var så duktig som låg helt stilla hela tiden! Veterinären såg ut att vara beredd på en galen, sprattlande katt och verkade väldigt chockad då så inte var fallet. De sydde inte igen såren från dränet, utan hon har två helt öppna hål rakt in i magen som ska fortsätta att tvättas 2 gånger om dagen. Jag är inte direkt helnöjd med just den delen (blir ju svårt att hålla rent hela tiden, lägenheten är ju inte kliniskt ren och hon ligger ju både på golvet och i sängen...), men jag hoppas verkligen att det här läker ihop riktigt så vi slipper fler veterinärbesök på ett tag nu...
 
För att gå från en sak till en annan tror jag att det var en rätt rejäl smäll jag åkte på igår när jag och Freja landade efter hindret. Fick samma känsla man får när man ramlar och slår ihop tänderna när man landar, fast i ryggen, och sekunderna efter fick jag en konstig huvudvärk som gick från näsbenet upp över pannan till mitten av huvudet ungefär. Den huvudvärken har jag fortfarande kvar. Är det nu normala människor börjar oroa sig?

Kommentarer
Postat av: ulrika vestin

ja det är nu som "normala" människor börjar oroa sig...

Svar: Då överlåter jag oroandet till de normala då ;)
Sandra Damgren

2012-10-02 @ 16:01:52
Postat av: ulrika vestin

:)
har det blivit bättre ???

Svar: Jajjemän, nu har det gått över! :)
Sandra Damgren

2012-10-02 @ 20:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0