Ibland får man tycka synd om sig själv

Saker vill verkligen inte samarbeta med mig just nu... Jag önskar att jag hade lyxen att kunna stanna hemma när jag är sjuk, men då missar jag för mycket. Imorgon går vi 8-17. Det är bara att hoppas att febern lagt sig till dess, annars blir det jobbigt... x) Sen är vi ett gäng som ska ut och äta och bowla efter skolan och det har varit planerat i flera veckor så det tänker jag inte missa om jag så har 40 graders feber ;)

På lördag måste jag byta till vinterdäck så det är bara att hålla tummarna för att jag orkar skruva upp bultarna och att ingenting går sönder som förra året, haha! Åhhh vad jag gruvar mig...
Nu blir det mer matte innan jag lägger mig och sover så jag orkar med dagen from hell imorgon!

Det här var förresten vad jag möttes av när jag kom hem. "Matte har inte nog med saker att göra så jag fixar lite mer hon kan pyssla med." Tack Misse, vad omtänksamt❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0