Forever on the dancefloor

Tog fram min externa hårddisk och tittade på gamla filmer. Hittade en film från när jag ridit Hilda i några månader. Satt och log för mig själv, den speglade verkligen hennes personlighet klockrent! 
Åh vad jag saknar "mitt" lilla yrväder! Hon var verkligen en once in a lifetime-häst, och jag tror att oavsett hur många och hur bra hästar jag än kommer att rida under min livstid kommer ingen att kunna mäta sig mot henne. Älskade Hilda, jag hoppas att du har det bra var du än är...♥
Don't cry because it's over, smile because it happened.
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Fina Hilda! <3 dags nästa sommar att träna wilmer för lite hopp så kanske ni kan vara med på nån tävling sen :))

Svar: Bäst var (är) hon!♥ Åhh vad kuuul! :D Ja det brukar ju finnas lite småtävlingar med valfri höjd under somrarna så man får börja lätt :)
Sandra Damgren

2012-10-16 @ 17:15:32
Postat av: linda

Ja då är de bara börja träna lill skiten för hinder :))

Svar: Det gör jag så gärna! :D
Sandra Damgren

2012-10-16 @ 18:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0