Empty rooooom

Kom att tänka på hur jag kom att tänka på (hehehe) ondskefulla pennor igår. Skulle ju berätta att jag, efter att ha försökt i två veckor, äntligen lyckades ladda ner programmeringsprogrammet (världens längsta ord?) till matten. Helt sjukt att vi ska programmera i matte också, som att det inte är nog som det är.
 
Idag har det verkligen varit en heldag i skolan. Kom dit strax före 8 för att ha föreläsningar. Fick lunch vid 12. Värmde och slängde i mig maten på en kvart för att sitta och förbereda inför labben resten av rasten. Tänkte att "Nä, men det här blir nog inga problem. Det ser ju skitlätt ut!" när jag ritat klart kopplingsschemat eller vad det kallas.
F Y R A timmar senare hade jag och Katie kopplat klart. Då såg det ut så här:
Snacka om att lura studenterna att tro att de kan nånting. Det lilla jag kunde om digitalteknik när jag gick dit var som bortblåst när jag gick hem. 17.20 lämnade jag skolan för att gå hem. I regnet. Med cykeln. Som hade punktering. Ibland älskar jag mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0