Besiktning

Idag blir det ingen "här sitter jag osminkad och trött på morgonen"-bild. Det har blivit lite mycket av den varan på slutet. Kanske är det därför statistiken sjunker? De som en gång vågat sig hit har blivit bortskrämda!
 
Ja sitt å ät frukost ja för å orke ve dagN. Visste ni att ordet frukost kommer från tyskans früh kost som betyder tidig måltid? Det var dagens dos av allmänbildning. Tänk vilken tur att jag lärde mig det från filpaketets baksida!
 
För att släppa alla ämnen som inte har med någonting att göra så ska jag iväg till besiktningen med pärlan idag. Hoppas jag hittar dit nu då, annars blir det jobbigt. Den ligger precis brevid Coca-Cola- fabriken så det borde inte vara så svårt. Idag är en dag då alla 2:or får hålla sig så långt bort som möjligt! Jag funderar på att sunka ner mig så mycket jag bara kan och vara en drygjävel så de absolut inte vill ha tillbaka mig.
Det här fixar vi nog, pärlan och jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0