Why you no work?!

Har varit ut och ridit Frejsan idag. Först red vi bort till grusgropen och klättrade en stund. Tror Freja tyckte det var jobbigt, hon stannade i backarna flera gånger och låtsades titta på nåt bara för att få stå still ;) Sen red vi bort till grusvägen vid flygfältet och galoppraceade. Det var ett trött men glatt ekipage som kom tillbaka till stallet :)

Nu sitter jag och väntar på bussen. Ska in till stan och förhoppningsvis få byta min router. Man måste starta om den flera gånger per dag eftersom den på nåt sätt verkar tappa kontakten med internet. Jag som måndagsbarn får tag i alla måndagsexemplar, förstår inte varför saker inte bara kan fungera?!

Router - why you no work?! Känner mig LITE mer frustrerad än vad bilden visar, men det är fullt med folk runtomkring så jag känner inte för att uttrycka den till fullo. Det hade varit en syn för gudarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0