Gotta get up and try, try, try

Sitter på skolan och väntar på att mina kära klasskompisar ska komma hit (de gillar sovmorgnar...) (jag också) så vi kan lösa den älskade matten tillsammans. En heldag med matte ser jag fram emot såhär mycket:
Så medan jag väntar tänkte jag ta en massa oseriösa kort med webbkameran.
Det höll mig road i ungefär en minut. Sen kom DEN DÄR och satte sig bakom mig. 
Hur kul är det att tönta sig med en webbkamera när en random sitter bakom och kan se hur störd man är på riktigt? Jag som plockat upp alla böcker för att se smart ut. Där raserades ju den idén. Damn you KTH:are!
 
Efter skolan åker jag ut och rider Frejsan. Blir förmodligen barbacka på ridplan. Har blivit för lat för att sadla nu på slutet. Skämmes tammefaan! Blir iaf dressyrträning med några skutt på slutet om underlaget är bra. Sen blir det full fart hem för att rulla ut röda mattan inför familjens ankomst. 
Nu: Plugga jävel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0