Drömmen

Brukar sitta på Blocket och drömma mig bort bland hästgårdarna (efter jag drömt mig bort bland hästarna jag skulle fylla gården med, hehehe...). Gick in idag och såg att drömgården fortfarande är till salu! Har tittat på bilderna säkert 50 gånger. Kan man bli kär i en gård så är jag det - helt klart! Skulle dock vilja flytta upp den lite längre norrut. Petitesser... ;)
Ja som sagt, här skulle jag inte tacka nej till att bo... Får se till att bli en framgångsrik ingenjör så jag kan köpa mig nåt liknande i framtiden! På tal om ingenjör, dags att ta tag i programmerandet av palcekretsar. Ha en trevlig kväll, för det kommer inte jag ha...!

Kommentarer
Postat av: Dafna

shit vilket fint hus! du har ratt att det ar ett dromstalle

Svar: Vill ha egen hästgård nuuuu! Haha :)
Sandra Damgren

2012-11-27 @ 22:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0