Barbacka

God natt! Eller, god dag! Eller... Hej!
Var ut till stallet efter skolan. Hade mjukisbyxor och en stoor tröja och red barbacka på ridplan. Mys! Jag hade inga som helst krav eller förväntningar då jag känner att det är just kraven jag måste komma bort från ibland.

Vi gjorde lite övergångar, öppnor, skänkelvikningar och volter lite här och var. Hon flyttar inte undan för vänster skänkel riktigt utan man får traggla en stund innan det släpper. Höger skänkel flyttade hon undan för jättefint! :) Sen jobbade vi lite med galoppen på volt också.

Nu sover alla hästar inne på nätterna. Det ska bli spännande att se hur det går, Freja har ju gått på lösdrift nästan hela sitt liv. Men stallet är ju ganska öppet så det blir inte instängt på samma sätt.

Nu ska jag lägga mig så jag orkar upp imorgon också. Sedan väntar 2 sovmorgnar - äntligen!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Va kul att de går så bra för er :):):)

Svar: Eller hur! :))
Sandra Damgren

2012-11-03 @ 19:05:14
URL: http://rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0