Tack Misse!

Idag hade vi ett muntligt framförande på skolan, som en träning inför redovisningen av projektarbetet i slutet av maj. Vi skulle förbereda ett tal om någonting personligt och ett tal om projektarbetet, och när vi kom dit skulle lärarn välja om vi skulle ta något av det eller ett oförberett där hon skulle välja ämne. Jag satt verkligen HELA förmiddagen och försökte skriva tal, men fick inte ihop nåt jag blev nöjd med. Så ungefär en halvtimme innan vi skulle börja kastade jag bort det gamla talet och började skriva om Misse istället. På en kvart hade jag rafsat ihop några händelser som beskrev hennes personlighet och memorerat det, och lyckligtvis fick jag det personliga talet.

En gruppmedlem satt och skrattade åt Misses påhitt under HELA redovisningen, och lärarn satt och log nöjd för sig själv medan hon antecknade. Efteråt sa hon att det syntes att jag var väl förberedd (haha eller hur var det nu igen, en kvart innan ja...) och att det var ett mycket professionellt tal, hon hade inget att anmärka på någonting!

Tack Misse för alla dina påhitt, ikväll blir det godis i mängder för dig!❤


Kommentarer
Postat av: Dafna

När ska jag få höra om misse? ;)

2012-05-09 @ 15:57:50
Postat av: Sanna

hahaha, gillar planeringen inför talet=) ungefär som mig då. Dålig att planer så man slipper stressen. Kul att ni har en liten en som fyller dagarna med bus =)

2012-05-09 @ 21:11:11
URL: http://rayoosanna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Dafna: lugn, bara lugn! Jag ska skriva ett tal och hålla enbart för dig ;)



Sanna: haha ja planeringsförmågan är inte alltid den bästa... ;) och jag håller med dig, allt blir så mycket roligare med ett djur som lyser upp ens tillvaro :)

2012-05-09 @ 22:31:25
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0