På skolan

Sitter på skolan och väntar på att gruppmötet med det ena projektarbetet ska börja. Det här har varit en sån ovärd dag så det finns ju inte! Började med att jag kom hit vanlig tid för att gå på en föreläsning som stod med i det första schemat men som tagits bort vid uppdateringen. Då gick jag på 3/4ornas redovisning ang deras projektarbete (var obligatoriskt av någon anledning) för att sedan behöva vänta i 1,5 timme på att mötet ska börja... Det är även första dagen sen jag började som jag inte har med mig boken, så inte kan jag plugga heller. Nu kan dagen bara bli bättre!

Bjuder på en bild på Frejas otroliga hoppteknik. Ett bakben på varje sida om hindret, det är så det ska göras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0