Deo-spray

Var till Horze idag också för att hämta mina nya byxor, de var slut i lördags så de fick beställa hem nya. Så såg jag den här sprayen som ska lindra klåda från insektsbett som jag tänkte prova. Victor kliade ju sönder sin svans förra sommaren så förhoppningsvis blir det bättre av den här. Har kanske inte sagt det, men har fått jobb på ICA i sommar också så jag kommer vara i Bjästa heeela sommaren! :)

Köpte även en borste, ryktskrapa och massagehandske för jag är så less på att aldrig hitta rätt borste så det är lika bra att köpa eget så vet man var man har grejerna ;)

Så här ser sprayen ut förresten, någon som vet om den är bra? :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Den låter super bra. Du återvänder till Bjästa ett tag, då kanske vi hinner ses nån gång. :)

2012-05-31 @ 16:49:13
Postat av: Sandra

Ja jag hoppas på det iaf :)) Det tycker jag! Hur länge är du borta på praktiken? :)

2012-06-01 @ 20:14:45
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag kommer hem i början av juli, är du kvar då?:)

2012-06-03 @ 15:43:39
Postat av: Sandra

Jajjemän, jag åker hem den 12 juni och stannar till mitten av augusti tror jag så vi ska allt hitta minst en dag som passar! :)

2012-06-04 @ 01:03:17
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0