Arbetsskadad

Det känns som att jag inte gör annat än är på jobbet nu längre, jag till och med drömmer att jag jobbar på nätterna. Natten mot igår drömde jag att jag satt i kassan då en kund kom och skulle köpa grillkol, men eftersom jag var så trött lade jag mig ner på bandet och använde grillkolssäcken som kudde. Natten mot idag drömde jag att jag satt i kassan igen, och helt plötsligt vaknade jag med ett ryck. Då satt jag upp i sängen och letade efter en streckkod på kudden. Inatt hoppas jag att jag måste städa på ICA, för tänk vad smidigt det hade varit att få vakna upp i ett nystädat rum... :)


Kommentarer
Postat av: ida

hahah xD

2012-07-10 @ 22:38:42
URL: http://idabn.blogg.se
Postat av: dafna

gulligt inlägg. läste upp det för mamma som tyckte att jag med ska få den drömmen xd

Svar: Hade faktiskt inte varit helt fel... ;)
Sandra Damgren

2012-07-10 @ 22:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0